viernes, 13 de febrero de 2009

DOS EN UNO

Yo sin ti, tu sin mi.....nada. Después de estos años juntas, llego a esa definición. Mi vida sin ti estaría vacía, no tendría sentido. Este no es un mensaje simple de amor, si no que va mas allá de lo puramente superficial que nos tienen acostumbrados hoy en día las parejas. Creo que el retrato nos representa muy bien. Hemos pasado épocas de todo, a veces te he tenido que prestar mi corazón para que tu siguieras viviendo, ahora tengo yo el tuyo. Latiendo junto al mio que va mas despacio de la normal. Que necesita el tuyo para que le de golpecitos para que vaya siguiendo la vida, para que no se pare, que continué. Que en el fondo todo sigue igual, aunque yo ahora todo lo vea distinto. Ahora eres mi fuerza, antes lo fui yo, durante mucho tiempo, ahora pago ese capricho de la vida. Pero aun asi somos afortunadas en tenernos, en habernos conocido. Que con solo mirarnos sabemos a quien le toca ser la fuerte en ese instante. Para mi esto solo significa DOS EN UNO.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Quina passada, això que dius és MOLT romàntic..... m'encanten mltes coses de tú i, una vegada més, m'has sorprès agradablament; m'encanta com t'expresses, com escrius.....

anna dijo...

Gracies carixo, tu em coneixes a la perfeccio, pero suposo que el meu estil potser no agradara a tothom, potser el trobaran depriment..... pero espero que segueixis disfrutan, jeje

Anónimo dijo...

Hola Anna,
molt xula la idea del blog, la veritat és que redactes amb molta sensibilitat i molt bona sintaxi (quelcom que no és fàcil i que no sap fer tothom). Transmets un estat d'ànim angoixat, però escriure un diari et pot anar molt bé. Jo ho he intentat fer alguna vegada, però em surten unes anades d'olla tant grans que al final ho acabo estripant.
Has pensat en escriure algun relat?, però no en plan blog que sinó te'l copiaran. A mi em fa que tens un talent amagat que encara no has descobert.
Petons per tu i per la Berta!
Fco. José

anna dijo...

Gracies guapo, venint de tu es tot un honor. petons i records al javi.

Anónimo dijo...

Anna, penso que és una bona idea això del blog. A mi m´ajuda a conèixer-te més i m´ha sorprés molt agradablement la forma que tens d´expressar-te per escrit:molt profunda i molt clara. Penso que tens talent i l´has d´aprofitar. Endavant maca.

anna dijo...

Moltes Gracies Nuria, venint de tu, i amb el teu curriculum tant de vida com professional es tot un elogi. Petons.